Блог

Кнопка виклику персоналу біля громадських закладів — це норма?

Кнопку виклику персоналу розміщують біля закладів. Нею можуть скористатися люди з інвалідністю. Та вона не вирішує проблеми клієнтів, навпаки — робить їх залежними від сторонньої допомоги. У нашому матеріалі ми пояснюємо, чому кнопка не може замінити нормативні елементи доступності.

Як це працює?
При натисканні кнопки працівники зобов’язані вийти на вулицю та допомогти людині. Вони або консультують клієнта, або приймають його замовлення, або допомагають людині потрапити всередину приміщення.

Проте це лише теорія, на практиці все інакше.

Чи допомагає така кнопка?
Співробітники закладу мають пройти тренінги, які навчать їх допомагати людям з інвалідністю.

Та навіть при коректному ставленні та розумінні того, як треба діяти, персонал не зможе допомогти людям на кріслі колісному, якщо на вході є лише сходи.

Кнопка виклику персоналу — це не елемент доступності?
Так, вона не є елементом доступності. Будь-яка людина має право на самостійність. Тому замість кнопки треба подбати вхід до закладу, який буде безбар’єрним для всіх відвідувачів.

Що замість неї?
Вхід до приміщення має бути на одному рівні із землею.

Якщо на вході є сходинки, їх потрібно продублювати пандусом із нормативним кутом нахилу (менше 5 градусів). У крайньому випадку — підйомником. Першу й останні сходинки треба позначити контрастним кольором.

Ширина всіх дверей — 0,9 м. Двері слід проектувати без порогів / за потреби він має бути не вищим за 0,02 м. Поріг — контрастно виділеним.

Сподобалась стаття?
Підтримайте нас, щоб таких матеріалів з'явилось ще більше.
Найменування отримувача: ГО ДОСТУПНО.ЮА
Код отримувача: 41769847
Рахунок отримувача: UA563052990000026009006701299
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Або станьте нашим патроном.

Новини