БЛОГ

Кнопка виклику персоналу — чи мають її встановлювати власники закладів?

🔴 Кнопка виклику персоналу — чи мають її встановлювати власники закладів?

Запам’ятайте, кнопка виклику персоналу не є елементом доступності. Вона відбирає в людини можливість самостійно зайти в приміщення, отримати послугу та вийти із закладу ❗️

Що обіцяє ця кнопка? Виклик працівника, який виходить до клієнтів на вулицю і обслуговує/надає консультацію/допомагає потрапити всередину.

❌ Що ми маємо на практиці? Працівники аптеки/магазину (чи будь-якого іншого закладу) вимушені відволікатися від роботи та йти на вулицю, де вони не завжди можуть надати весь спектр послуг, який потребує клієнт.

До того ж, якщо людина пересувається на кріслі колісному, а перед входом до закладу є сходи, один працівник не зможе допомогти їй потрапити всередину. Навіть при коректному ставленні та розумінні того, як треба діяти, це буде фізично важко втілити.

❌ Більш того, деякі кнопки не працюють. Вони залишаються на видному місці лише для того, щоб створити ілюзію доступності закладу.

А якщо на вході до приміщення є підйомник і, щоб скористатися ним, треба викликати працівника? Це опис ситуації, якої взагалі не має бути. Вхід до приміщення — це не квест із високим рівнем складності.

Тому замість кнопки виклику персоналу варто передбачити такі варіанти на вибір:
🔸 вхід до будівлі на одному рівні із вулицею;
🔸 якщо на вході є сходинки, вони мають бути продубльовані нормативним пандусом з кутом нахилу 3–5 градусів (5-10%);
🔸 якщо на вході є сходинки, поруч встановлюють підйомник — його технічно обслуговують, перевіряючи справність, та не замикають на ключ у робочі години.

Матеріал підготовлений за фінансової підтримки Європейського Союзу European Union in Ukraine та Німецького фонду Маршалла Сполучених Штатів Америки. Його зміст є виключною відповідальністю «Доступно.UA» і не обов’язково відображає позицію Німецького фонду Маршалла.

Scroll to Top