Блог

Рух без зупинок: швидкісний трамвай у Києві стає доступнішим

Наша маленька перемога на шляху до більших.

Ми розкрили секрет київської влади: вона вміє бути дуже ефективною. І це після стількох років обману та ствердження зворотнього. Нещодавно станція швидкісного трамваю «Гната Юри» стала архітектурно доступнішою. Що там з'явилося:

ТАКТИЛЬНА ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНА ПЛИТКА

ПОРУЧНІ ВЗДОВЖ СХОДІВ

КОНТРАСТНІ ПОЗНАЧКИ НА СХОДАХ: НАМАЛЮВАЛИ НОВІ ТА НАВЕЛИ СТАРІ

НОРМАТИВНИЙ ПАНДУС ЗАМІСТЬ «ПАПЄРЄДНІКА» ПСЕВДОПАНДУСА

На станції ще залишається невирішеним питання з переходом між платформами. Крім того, зміни відбулись і у навігації — на інших станціях з'явились позначки для маломобільних пасажирів.




Про недоступність на лінії швидкісного трамваю писала наша організація та Дмитро Щебетюк на своїй сторінці; «Телебачення Торонто» знімали відео для #@)₴?$0 із Майклом Щуром; записували влог із радником київського міського голови Максимом Бахматовим. І, мабуть, лише це, ніби спартанський цар Леонід, зіштовхуло справу з мертвої точки. Дякуємо за це пану Бахматову та Сергію Олійнику, заступнику начальника з КП «Київпастранс», який разом із Дмитром проінспектував станцію та проконтролював якісне виконання робіт.

Звичайно, це лише одна станція. А ми уявляємо потенційні обсяги робіт. Проте міська влада показала, що вміє якісно працювати. Тому, Максиме, якщо ви нас читаєте, ми готові десять разів відмітити вас у різних тематичних постах або зняти разом ще один влог. А з Сергієм пройтися по об'єктах і надати рекомендації. Натомість ми отримаємо ще одну доступну станцію швидкісного трамваю. І так, поки спільними зусиллями не зробимо всі зупинки доступними для маломобільних груп населення. А потім візьмемося за щось грандіозніше. Що скажете? ;)


До того ж, маємо гідного кандидата – зупинка «Ринок Дніпро». Роботи виконали згідно технічного завдання, в якому висота платформи не співпадає із висотою трамвая. Таким чином, виникає перепад висот, що значно ускладнює самостійне потрапляння маломобільних пасажирів до салону. Хоча можна було б використати людиноцентричний досвід. Наприклад, як у Бордо.


Наразі станцію ще не відкрили. Проте, за нашою інформацією, вона перебуває в такому стані. І скоріше за все такою залишиться.


Матеріал створили за підтримки Європейського фонду за демократію.

Міста Новини