Рух без зупинок:
швидкісний трамвай
у Києві стає доступнішим

Наша маленька перемога на шляху до більших.
Ми розкрили секрет київської влади: вона вміє бути дуже ефективною. І це після стількох років обману та ствердження зворотнього. Нещодавно станція швидкісного трамваю «Гната Юри» стала архітектурно доступнішою. Що там з'явилося:
тактильна попереджувальна плитка
поручні вздовж сходів
контрастні позначки на сходах: намалювали нові та навели старі


нормативний пандус замість «папєрєдніка» псевдопандуса


На станції ще залишається невирішеним питання з переходом між платформами. Крім того, зміни відбулись і у навігації — на інших станціях з'явились позначки для маломобільних пасажирів.
Про недоступність на лінії швидкісного трамваю писала наша організація та Дмитро Щебетюк на своїй сторінці; «Телебачення Торонто» знімали відео для #@)₴?$0 із Майклом Щуром; записували влог із радником київського міського голови Максимом Бахматовим. І, мабуть, лише це, ніби спартанський цар Леонід, зіштовхуло справу з мертвої точки. Дякуємо за це пану Бахматову та Сергію Олійнику, заступнику начальника з КП «Київпастранс», який разом із Дмитром проінспектував станцію та проконтролював якісне виконання робіт.
Звичайно, це лише одна станція. А ми уявляємо потенційні обсяги робіт. Проте міська влада показала, що вміє якісно працювати. Тому, Максиме, якщо ви нас читаєте, ми готові десять разів відмітити вас у різних тематичних постах або зняти разом ще один влог. А з Сергієм пройтися по об'єктах і надати рекомендації. Натомість ми отримаємо ще одну доступну станцію швидкісного трамваю. І так, поки спільними зусиллями не зробимо всі зупинки доступними для маломобільних груп населення. А потім візьмемося за щось грандіозніше. Що скажете? ;)

До того ж, маємо гідного кандидата – зупинка «Ринок Дніпро». Роботи виконали згідно технічного завдання, в якому висота платформи не співпадає із висотою трамвая. Таким чином, виникає перепад висот, що значно ускладнює самостійне потрапляння маломобільних пасажирів до салону. Хоча можна було б використати людиноцентричний досвід. Наприклад, як у Бордо.

Наразі станцію ще не відкрили. Проте, за нашою інформацією, вона перебуває в такому стані. І скоріше за все такою залишиться.
Матеріал створили за підтримки Європейського фонду за демократію.

Також читайте: